כתב עת - מי ומה בשרשרת האספקה - גיליון 19 - מרץ 2020
ד ב ר י ב ר כ ה מ י ו מ ה ב ש ר ש ר ת ה א ס פ ק ה 6 קוראים יקרים, אני שמח להימנות עם קבוצת המברכים המכובדת בכתב עת זה. אני גם מברך מעמקי לבי על הפקתו של כתב עת מקצועי ברמה עולמית, שתורם לקידום הידע המקצועי בישראל. קבוצת צדוק טבת מסכמת שלוש שנות פעילות מרתקות, שבהן "הפכנו כל אבן", וארגנו מחדש את פעילותינו. המאמצים הכבירים, שהשקענו במתחמים שלנו, ובכלל זה בשיפור תהליכים, בפיתוח מנהלים ובמצוינות מקצועית, הובילו לשיפור דרסטי ביעילות התפעולית, לחיסכון כספי ניכר ולשיפור מהותי בתוצאות העסקיות. הוכחנו, שאפשר "להשיג יותר בהרבה פחות". כמו כן, המשכנו לחתור למצוינות ברמה עולמית, במתן פתרונות מתקדמים באתרי הלקוחות, והצגנו בהם הישגים מקצועיים יוצאי-דופן! בתחום מערכות המידע, השלמנו בהצלחה מעבר ל"שירותי ), ושדרוג של המערכת לניהול Oracle ענן מתקדמים" ( ). נוסף על-כך, ניתחנו את מערכת JDA RedPrairie המחסן ( הבילינג לצורך שדרוגה, וקיבלנו החלטה אסטרטגית על .) Qlik Sense בחירת מערכת בינה עסקית ( , אנו נמשיך לספק פתרונות איכותיים במתחמינו 2020 בשנת אלף מ"ר מסופי 25 אלף מ"ר מחסנים לוגיסטיים ו- 50( מכולות חופשיים בחיפה ובאשדוד), ונרחיב את הפעילות באתרי הלקוחות. בשנה זו נקדם פרויקטים אסטרטגיים במערכות המידע: שדרוג מערכת הבילינג, הטמעת מערכת הבינה העסקית, איחוד מערכות המחשוב בכל המתחמים, העמקת הממשקים למערכות הלקוחות, וכו'. לסיום, אני שמח לבשר, כי החלטנו למתג את עצמנו מחדש. הלוגו החדש שלנו מציג את בחירתנו לפעול כקבוצה אחת (קבוצת צדוק), והוא מדגיש את העובדה, ששיתוף הפעולה בינינו, תורם ערך רב במתן פתרונות מקיפים בלוגיסטיקה, בשינוע ובתובלה. אני מברך את כל הקוראים, ואת כל העוסקים בענף מופלא זה. נשמח לעמוד תמיד לשירותכם. דדו מסיקה, מנכ"ל טבת פתרונות לוגיסטיקה, שינוע ותובלה קבוצת צדוק קוראים יקרים, אחת מן הסיבות העיקריות, שבלגיה היא יעד מועדף לפעילויות של לוגיסטיקה היא מיקומה בלב אירופה. דק'), 111 דקות ברכבת), לונדון ( 80 פריז (נסיעה של דקות) נמצאות 202 דקות) ופרנקפורט ( 113( אמסטרדם ק"מ ממנה. רשת התחבורה המפותחת מאוד 300- פחות מ של בלגיה, הכוללת כבישים, נתיבי מים, מסילות רכבת ושדות תעופה מאפשרת להסיע נוסעים ולהוביל מטענים במהירות ובקלות. רכיב מרכזי נוסף בתשתית התחבורה בבלגיה הוא נמלי הים הרבים שלה, כולל אנטוורפן - הנמל השני בגודלו באירופה, והרביעי בגודלו בעולם; וגם משכנו של המרכז הפטרוכימי , הובלת מכולות בבלגיה 2005 הגדול באירופה. מאז שנת פורחת באמצעות נמלי ים, נמלי פנים ומרכזי לוגיסטיקה והפצה. אחד מן התחומים המבטיחים ביותר בבלגיה בכלל, ובאזור הפלמי בפרט, הוא הלוגיסטיקה. חברות גלובליות, כמו חברות ישראליות רבות, כבר מודעות ליכולות הבלגיות בתחום זה, והן נעזרות בשירותים הלוגיסטיים המקומיים. או שהן מקימות שם פעילות לוגיסטית, הנשענת על התשתית המפותחת של המדינה ושל האזור. כדי לסבר מרכזי הפצה 800 את האוזן: באזור הפלמי לבדו יש כ- אירופיים של חברות שונות, וזהו היקף הפעילות הגבוה קמ"ר). 100 ביותר באירופה (שישה מרכזי הפצה על כל אין פלא, שהלוגיסטיקה היא אחד מן התחומים המפותחים 9% ביותר באזור הפלמי, בבלגיה, תוך שהוא תורם יותר מ- לערך-המוסף, שמייצרת הכלכלה הפלמית. אלי יצחקוב, העומד בראש מערכת כתב העת "מי ומה בשרשרת האספקה", מכיר היטב את התחום הלוגיסטי בבלגיה. אנו בנספחות המסחרית הפלמית, בשגרירות בלגיה בישראל, מייחסים חשיבות רבה לתחום מרכזי זה, ולכן אנו מברכים את אלי על תרומתו לקידום הסחר בין ישראל לבלגיה, ולטובת כל החברות והנוגעים בדבר. זאת, באמצעות הכתבות על חברות בלגיות, המופיעות בגיליונות כתב העת, ובזכות נושאים נוספים שהוא שוקד עליהם. בברכת פעילות כלכלית מוצלחת, יעקב למפרט, הנספח המסחרי הפלמי, שגרירות בלגיה, ישראל סחר בין-לאומי בעידן של אי-ודאות . 28 - ראו כתבה בעמוד בתמונה: רציף מכולות בנמל סינגפור. התמונה באדיבות קבוצת מעין.
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=